Detaily
Formát: 4x DVD, Kolekce
(Sam Peckinpah Western Collection)
V prodeji od: 6. 3. 2024
Kolekce obsahuje:
• Balada o Cable Hogueovi (The Ballad of Cable Hogue)
1970 / Western / 117 minut / USA
- Píše se rok 1908. Západ se změnil, ale šedivějící hraničář Cable Hogue (Jason Robards) zůstává stejný. Přestože si prodejem vody žíznivým cestovatelům v pustině vydělal jmění, zůstává na místě – a čeká. Ví totiž, že dvě ničemné krysy, které ho kdysi oloupily a nechaly umírat v žhnoucím arizonském ....
• Jízda vysočinou (Ride The High Country)
1962 / Western / 117 minut / USA
- Ve skvělém a působivém filmu Sama Peckinpaha (Divoká banda) dostali ikoničtí kovbojové Randolph Scott a Joel McCrea role jako šité na míru své drsné westernové minulosti: představují se jako stárnoucí strážci zákona, kteří byli najati na ochranu nákladu zlata. Moc toho....
• Divoká banda (Wild Bunch)
1969 / Western / 139 minut / USA
- Film Sama Peckinpaha Divoká banda, působivý příběh unavených desperátů, spojených kodexem cti, je všeobecně pokládán za jeden z nejlepších westernů všech dob. V roce 1994 byl restaurován do kompletní původní podoby, kterou nikdo z diváků neviděl od července 1969, kdy měl film premiéru v kinech - a tento nový anamorfní přepis, pořízený k 35. výročí, ho znovu předvádí ve vší jeho krvavé velkoleposti. Podívejte se, jak William Holden, Ernest Borgnine, Robert Ryan a další velké hvězdy vyjíždějí vstříc svým životním rolím...
• Pat Garrett a Billy Kid (Pat Garrett and Billy the Kid)
1973 / Western / USA / 111 minut
- Jsou to věrní přátelé a nejhorší nepřátelé. První, Billy Kid (Kris Kristofferson), je zákonem sám sobě. Druhý, šerif Pat Garrett (James Coburn), který s Billym kdysi jezdíval, zákon představuje. Sága Sama Peckinpaha o jedné z největších legend Západu, provázená rozhněvanou hudbou Boba Dylana (hraje i Billyho parťáka jménem Alias) a přehlídkou nejslavnějších westernových herců, byla restaurována do své původní slávy. Poprvé od chvíle, kdy film opustil střižnu, dosáhl rovnováhy mezi akcí a psychologií postav, o niž Peckinpah usiloval, směsi vzteku a elegie, vycházející z režisérových poznámek a pochopení jeho kolegů. Rozdíl je zásadní, asi jako mezi nedotčeným terčem a ranou do černého....